Perancangan Branding Castlelia Milkfish Scales Mask
(1) UK Petra
(2) UK Petra
(3) UK Petra
(*) Corresponding Author
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
A.M, Morissan. (2010). Periklanan komunikasi pemasaran terpadu, Jakarta : Penerbit Kencana.
Arista, Felicia. (2015). Menggunakan Brand Story untuk Membangun Customer Loyalty. Diambil tanggal 4 Maret 2019 dari https://fullstopindonesia.com/blog/ menggunakanbrand-story-untuk-membangun- customer-loyalty
Draelos, Z. D., dan Lauren A. Thaman. (2006). Cosmetic Formulation of Skin Care Product, 362. New York: Taylor and Francis Group.
Further Food (n.d) What Is Fish Collagen? Everything You Need To Know Explained. Diambil tanggal 18 Maret 2019 diambil dari https://www.furtherfood.com /what-is-fish-collagen/
Gómez-Guillén, M.C., Turnay, J., Fernández-Díaz, M.D., Ulmo, N., Lizarbe, M.A., & Montero, P. (2002). Structural and physical properties of gelatin extracted from different marine species: A comparative study. Food Hydrocolloids, 16(1), 2534.
Kartajaya, Hermawan. (2006). Hermawan Kartajaya on Segmentation Seri 9 Elemen Marketing. Bandung: PT. Mizan Pustaka.
Kelly, T.J. (1998). Brand essence - Making our brands last longer, The Journal of Brand Management, Volume 5. London: Palgrave Macmillan
Kotler, Philip. (2002). Manajemen Pemasaran, Analisis, Perencanaan Dan Pengendalian, Edisi 5, Jakarta: Erlangga.
Kotler, Philip dan Gary Armstrong. (2008). PrinsipPrinsip Pemasaran, Edisi 12 Jilid 1, Jakarta: Erlangga.
Madjadikara, Agus S (2004). Bagaimana Biro Iklan Memproduksi Iklan. Jakarta: PT. Gramedia Pustaka Utama
Marketeers (2016). Indonesia jadi pasar terbesar produk skincare dunia. Diambil tanggal 14 Februari 2019 dari http://marketeers.com/indonesia-jadipasar-terbesar-produk-skin-care-dunia/
Morse, Nancy L. (2018). Fish Collagen: The Answer To Smoother Skin Diambil tanggal 23 Maret 2019 dari https://www.bendbeauty.com/fish-collagen-theanswer-to-smoother-skin/
Rochman, Chelsea M. (2015). Anthropogenic debris in seafood. Diambil tanggal 14 Februari 2019 dari www.nature.com/articles/srep14340
Stanton, William J. (2005). Dasar-Dasar Pemasaran. Edisi Ketujuh Jilid 1. Jakarta: Erlangga.
Swasty, Wirania. (2016). Branding: Memahami dan Merancang Strategi Merek. Bandung : PT Remaja Rosdakarya
Toften, K., Hammervoll, T., (2009) Niche Firms and Marketing Strategy: an exploratory study of an internationally oriented niche firms, Europan Journal of Marketing, Vol. 43 No. 11/12, pp.1378— 1391.
Refbacks
- There are currently no refbacks.